Chì ghjoculi piace à i zitelli à ghjucà in questi ghjorni?

I zitelli di diverse età sò adattati per diversi ghjoculi, Ghjucà cù diversi ghjoculi à diverse età pò esercitarà e capacità di i zitelli in parechji aspetti.

I genitori ponu aduprà u culore di i ghjoculi per migliurà a capacità di discriminazione di u culore di i zitelli, migliurà l'interazzione persunale, rinfurzà a capacità pratica è a capacità operativa è cusì.

Prima, parlemu di blocchi.Stu ghjoculu pò eserciteghja a capacità pratica di i zitelli è i movimenti di manu fine. Perchè i zitelli anu bisognu di assemble i blocchi, l'assemblea inevitabbilmente esercitarà a forza di a manu è esercitanu movimenti fini.À u listessu tempu, pò ancu esercitarà a cuncentrazione di u zitellu.Adatta per i zitelli di menu di 3 anni, pò ghjucà indipindentamente per una meza ora (suggeru hè di sceglie blocchi di particeddi grossi, per ùn manghjà).Ci hè un altru benefiziu hè di furmà a capacità di pensamentu logicu di i zitelli.Perchè u zitellu penserà cumu si mette inseme, cumu si mette inseme diversi mudelli è cusì.

Siconda, hè a vittura di l'assemblea di l'ingegneria.Stu tipu di ghjoculu hè cuncepitu cù più parti chì anu bisognu di i zitelli per torce cù cacciavite di plastica.I zitelli piace à torce è vultà.

I zitelli chì ghjucanu questu pò ancu esse un bon esercitu di forza di a manu è a coordinazione manu-ochju, è ancu bonu per a cuncentrazione.

Infine, parlemu di a nostra vittura stunt spray di recente populari.Illuminazione fresca è forma.A funzione di cuntrollu remota è a funzione elettrica sò dispunibili.Pò migliurà efficacemente a direzzione di u zitellu è a capacità di cuntrollu. Se site interessatu, verificate a nostra homepage.

Avemu centinaie di millaie di ghjoculi da sceglie, cumprese blocchi, vitture di custruzzione, vitture stunt, cube di Rubik, ghjoculi in casa, bolle è cusì.

Sè avete bisognu, cliccate nantu à a nostra infurmazione di cuntattu è cuntattate u nostru staffu.

KINGDOM Toys hà una cooperazione à longu andà cù parechji licenziati è ancu vending grossisti di ghjoculi.Avemu assai sperienza in fà stu tipu di prudutti.Ogni dumanda hè benvenuta!


Tempu di Postu: 26-Nov-2022