Invitu à a Fiera di Hong Kong da Kingdom Toys.

Tesoremu ogni opportunità di scuntrà cun voi, u nostru stimatu cliente.

Da u 9 à u 12 di ghjennaghju di u 2023, esposeremu à a Fiera di Ghjochi è Giochi di Hong Kong.

Vi invitamu cordialmente à visità u nostru stand.

Stand NO.: 1C-E42.

Pudete cliccà quì per truvà u nostru locu.

Presentazione di l'esposizione:

Cum'è a più grande fiera di ghjoculi in Asia è a seconda più grande in u mondu, a 46th Hong Kong Toy Fair hè stata tenuta in u Centru di Cunvenzione è Esposizione di Hong Kong in ghjennaghju 2020. A mostra hà riunitu 2,110 espositori di qualità da 40 paesi è regioni, cumprese novi espositori da Estonia, Russia, Sudafrica, Emirati Arabi Uniti è Vietnam.Sei espositori regiunale cuntinueghjanu à prisentà à a fiera, cumprese a Cina continentale, Corea di u Sud, Spagna, TW è u Regnu Unitu, è ancu u gruppu "World of Toys", chì hè duminatu da l'espositori europei per u 10u annu in una fila.

L'esposizione si cuncentra nantu à parechje aree di produttu, cumpresa a famosa galleria di marca, Smart Toys, Pet Toys, Smoke Hua è Big Children's World.L'area di mostra tematica QT include tuttu, cum'è i ghjoculi è i ghjoculi educativi, i ghjoculi elettronici è di cuntrollu remota, forniture di vacanze è di festa, ghjoculi cumpleti, mondu di l'articuli sportivi è sportivi, prudutti di carta è imballaggi di ghjoculi, peluche è bambole è teste è certificazioni. servizii, servizii di cummerciu è vitture di ghjoculi, per risponde à i bisogni di diversi cumpratori.

Scopu di l'esposizione:

Ghjochi è ghjoculi educativi, ghjoculi elettronichi è telecomandati, ghjoculi di vittura, ghjoculi intelligenti, ghjoculi per animali domestici, ghjoculi morbidi è bambole, materiale di vacanze è di festa, fume è Hua, imballaggio di ghjoculi, articuli sportivi è sportivi, u mondu di i zitelli (azzione è ghjoculi di campu, attrezzatura magica, ghjoculi di hobby, mudelli è figure d'azzione, etc.), ghjoculi cumpleti, etc.

Giocattoli per i zitelli, ghjoculi è materiale d'insignamentu, consumabili per i zitelli, prudutti per a cura è per a salute di i zitelli, prudutti di maternità, carretti è sedie per i zitelli, biancheria è mobili per i zitelli, negozio di moda per i zitelli (robbi, scarpi è accessori per i zitelli), cura di a pelle è prudutti di bagnu, prudutti intelligenti per i zitelli, etc.

edtrhfg


Tempu di posta: 04-Jan-2023